Kirjoitan nyt vähän pikaisesti kuluneen päivän jutut tässä yöllä. Päivähän alkoi masentavasti, kun jouduin jo ennen heräämistäni syömään n. 200 kcal matalan verensokerin ansiosta. Mulla on vähän viha-rakkaussuhde tähän diabetekseen. Toisaalta se mahdollistaa mulle sen, että ei tarvitse potea niin huonoa omaatuntoa syömisestä, kun voi jättää insuliinit laittamatta ja siten pitää kaloriensaanti nollassa, mutta täähän toisaalta pakottaa mut tunkemaan sitä ruokaa suuhun, koska syömättömyys laskee verensokeria aika huimasti. No joo.. en voi tätä mihinkään tästä heivata, eikä se mua oikeestaan nyt ees haittaa. 

No takas päivän tapahtumiin: eli heräsin 12.15 tarkoituksena paastota loppupäivä ja hyvin alkoikin. Laitoin sit hiukset yms. ; olin siis lähdössä yhtä henkilöö näkemään.  Just ennen lähtöä en tiiä mikä päässä naksahti mut söin sitten leivän.. ja toisen.. ja jogurttia.. sit tajusin et hyi mua kun en pysty olemaan päivääkään ahmimatta. Lähdin koiran kanssa pikkulenkille vielä ja kotiinpäästyäni tuli pakottava tarve päästä oksentamaan. Meillä oli täti kylässä ja laitoin hanan täysille, jotta äänet peittyisivät ja laitoin sormet kurkkuun. Loppujenlopuksi en sitten oksentanut, koska jotenkin havahduin kun katoin itteeni peilistä ja aloin miettimään, et mitä mää oikeen taas teen. :(

large.jpg

Aloin sitten viimein tekemään lähtöä ja sain käskyn mitata verensokerit. Arvasin kyllä, että ne on korkeella ja niin olikin. Äiti puhui korjaavasta insuliiniannoksesta ja esitin sitten laittavani sen nopeasti ja lähdin ajamaan naapurikaupunkia kohti. Vähän jotenkin pelotti, kun korkeilla sokereilla alkaa tuo hengitys välillä haisemaan ja en sitä sillä hetkellä ois oikeen toivonut, mutta ilmeisesti ei noussut tarpeeksi, kun omasta mielestäni ainakin hengitys tuntui ihan normaalille. 

Oli ihana loppupäivä, vaikka myönnän sen vähän ahdistavan, kun tää ihminen - jonka kanssa siis olin - ei tiiä mun syömishäiriöstä, vaikka sillä ois oikeus, ennenkun alkaa mitään vakavampaa mun kanssa... :/ Kyllä mä joku päivä kerron ja uskon itseasiassa, että hän saattais jopa ymmärtää puheittensa mukaan, mut en tiiä...

holding-hands.jpg

Kotiin kun pääsin niin nopeasti salille ja juoksumatolla olin n. 45 minuuttia ja siihen päälle vähän vatsalihaksia. Kaloreita kului sykemittarin mukaan 680. Eilenhän juoksumatto-kuntopyöräyhdistelmällä kului päälle 800. :) 

Pitkä päivä oli ja lopputulokseksi jäi aamun pienimuotoinen ahmimiskohtaus ja verensokerinkorjaussyömiset. Kaikenkaikkiaan siis:

-3 ruispalaa (+Oivariini/maksamakkara ja 3 kurkkusiivua)

-banaani

-1 dl rasvaton maito

-2 dl jogurtti

-Alpen-suklaamyslipatukka                                                               yhteensä n. 680 kcal

 

Punnitsemisesta vielä sen verran, että aamulla oli vähän epäselvä lukema (vihaan meiän vaakaa :D), mutta se pomppi siinä 60-61 kg välillä. Illalla sitten treenien ja muiden jälkeen 60 kg. Rasvaprosenttia oon kanssa mittaillu paljon, mut oon siinä aika huono, enkä ny oikeen ota selvää mikä se mulla on(n. 18?), mutta kyllähän sen totuuden näkee peilistä. Mutta nyt painan pään tyynyyn ja huomenna tarkoitus parikin treeniä vetää ja kaloriraja 500.

Mää toivotan nyt hyvää yötä! ^^

thinspo.jpg

Niin kaunista ^^