Niin... Oisko?

Oon ollu taas kirjottamatta vaikka kuinka kauan. Ehkä siks et täs välil ehin jo toivoo parantumista ja sen sellasta, koska uskalsin vihdoin kertoo mun syömisongelmista ja hakee apua. Käynkin tällä hetkellä viikoittain syömishäiriöihin erikoistuneella teraupeutilla, joka on muuten ehkä paras ammattilainen, mitä tiedän! 

Kuvahaun tulos haulle hands black and white

No siis tilanne-checkin vuoks valasen nyt tilannetta vähän; eli on ollu pitkän aikaa melkeen päivittäistä ahmintaa ja insuliinia skipattu sen verran urakalla, että oltiin sitten tossa viime diabetes-polilla aikalailla hengenvaarallises tilassa ketoaineiden kanssa... En tuntenu siinä vaiheessa ylpeyttä ja olin sen päivän sisäsesti niin kuollut, koska kyllähän mää tajuun, että jos tää ei täst siirry hallintaan, ni mua oottaa ainakin sokeus ja kaikenlaiset ei-niin-kivat terveydelliset häiriöt ja lopulta se kuolema, joka on kuitenkin niin kaukana, ettei voi innostua. Mutta siis  paino on siinä 52 paikeilla, on nykyään hankala mittailla, kun vaaka on olkkarissa ja joku aina näkee jos siinä itteni punnitsen. Koulussa en edes tiiä, missä ois vaaka :/

Oon tosiaan päässyt psykiatriseen hoitoon ja saanut masennuslääkkeet. Ei ne tosin kauheesti oo oikeen auttanut, välillä vaan tulee sellasia viboja, että oisko tää elo sittenki iha jees. Annostusta on kyllä varaa vielä nostaa, mikä varmaan toteutuu, kun pääsen taas lääkärillä käymään. Olin tossa kolmisen viikkoo sairaslomallaki, mutta tuntuu et se kolme viikkkoo ei nyt ollu viel ihan tarpeeks, kun oon yksinkertasesti niin totaalisen palanu, mua vois varmaan verrata puhelimen akkuun, joka yrittää viimeisellä 1 %:llaan sinnitellä kaikkien pakollisten sovellusten pyörittämisen.

Kuvahaun tulos haulle depression black and white

Niin palatakseni tuohon painoon, niin on se kumma, et vaik oonkin nyt laihtunu jo sen 13 kg, niin yhtä läskiltä mää vieläkin näytän ja nyt on pakko ottaa itteensä niskasta kiinni oikeen tehostetusti, kun en masennukseltani oikee pääse liikkeelle. Oon eettisistä syistä siirtyny aikalailla kasvisyöjäksi ja ois tässä tarkotus kokeilla siirtyä ihan puhtaaseen vegetarismiin, jossa en siis käytä mitään eläimistä peräisin olevia tuotteita. Painotan, että en ole hippi, mutta tää menettely tuntuu musta vaan tosi oikeelta ja hyvältä :D

Kuvahaun tulos haulle cow black and white

 

Syömisiä en ala listaamaan nyt, koska niissä ei oo mitään hienoa, enkä oikeestaan niitä ees muista, ahmittua kun taas tuli... Nythän ois vappu ja ehkä joku miettii miks en juhli ;D no siks, että meiän bileet on vasta huomenna! Sit aion oikeesti vaan nauttii parhaan kaverin seurasta ja vaikka tanssia jos siltä tuntuu :) Jos sitä vaikka ottais muutamat ;)

Mut nyt öitä ^^

(En tiiä lukeeko O tätä enää, mutta jos lukee, niin haluisin vaan sanoo, et mulle saa kyl lähettää viestiä. En oikeen ite haluu häiritä, koska en usko, että ihmisenä ketään oikeen kiinnostan, mut jos tän luet, ni nyt tiiät et pidän sua vielkin ihan hyvänä ystävänä ja haluisin jutella.)

tumblr_m8s308tDeh1ruegs9o1_250.jpg