Uskotteko, olen nyt niin vihainen, sillä kirjotin tämän tekstin jo kerran. Sitten minä läski ja kömpelö tönkkösormi painoin kuin painoinkin välilehden raksista pois ja sinne meni se kirjoitus. No aloitetaan uudestaan.. Eli olen siis 16-vuotias tyttö. Päiviäni varjostaa syömishäiriö: anoreksia, joskin on välillä bulimisia vaiheita, jotka ilmenee lähinnä siten, että jätän insuliinit laittamatta (diabulimia). Minulla on siis 1-tyypin diabetes. Välillä tulee oksenneltuakin. En nyt ala kuitenkaan itseäni sen enempää esittelemään, sillä haluan pysyä tunnistamattomana.

 

Päivä siis alkoi normaalisti punnitsemisella. 60 kg teki minut ihan tyytyväiseksi. Vaatteet istuivat ihan kauniisti, vaikka laihduttamisen varaa on vielä. Koulussa söin n. 2 rkl salaattia + kastike ja paljon vettä. Nälkä oli oikeastaan koko päivän, mutta se tuottaa minulle itseasissa enemmän mielihyvää kuin tuskaa. Kotiin päästyäni söin yhden ruisleivän tarkoituksena ehkäistä nälästä johtuva ahmimiskohtaus - minulla kun on sellaisiin taipumusta. No sitten söinkin vielä toisen ja kolmannen leivän ja myslipatukan päälle ja lähdin kirjastoon etsimään muutamia kirjoja. Minulla oli siis 11 kirjan lista ja tasan yksi niistä löytyi.. mä niin rakastan tota meiän pikkukirjastoa mistä ei löydy mitään. No joo, siitä sitten suunta kohti kioskia ja ostamaan korvaapuusteja, Pätkiksiä ja mikropizzaa. Mulla on sellanen taipumus, että jos syön vähänkään jotain ylimäärästä niin "peli on menetetty" ja koko loppupäivä lähtee lapasesta. No niin tänäänkin, sillä nää kolme komponenttia uppos sitten n. 1,5 tunnissa. Äiti ehdotti vielä salaatille lähtöä ja olisin halunnut lähteä ihan hänen vuokseen, mutta pelkäsin, että joudun laittamaan insuliinia, joten kerroin syöneeni juuri äsken ja onneksi äiti ymmärsikin ja sanoi että joku toinen päivä sitten. :) No vähän ajan päästä isäpuoli soittaa ja kysyy halutaanko pizzaa. No itsekurin puutteessa halusin ja sen syötyäni olin niin täynnä, etten kyennyt edes kävelemään suorassa. Sitten lähdinkin suihkuun oksentamaan ja sainkin sen verran tyhjennettyä, että olo keveni hieman. Kohta olisi vielä lähtö kuntosalille ja aikeissa olen vetää n. 1 h aerobista. Juoksumatolla ensin ja jos penikkatauti alkaa taas oireilla niin siirryn kuntopyörään, joka sekin polttaa mukavasti kaloreita. :) Tällä hetkellä tunnen itseni erittäin lihavaksi ja epämiellyttävän täydeksi; varsinkin kun joudun juomaan paljon, jotta saan ravintoaineet ulos itsestäni ennenkuin joudun laittamaan insuliinia taas. Tosin käytyäni vaa'alla suihkun jälkeen paino hyppi vain 60-60,5 välillä, mihin olin hyvin tyytyväinen. Tavoitepainonihan on tällä hetkellä 55 kg ja sen saavutettuani 50 kg. Siitä se saattaa vielä edetä 45 kiloon, katsotaan nyt.

Päivän syömiset vielä:

-n. 2 rkl salaattia + salaatinkastike

-3 ruispalaa + Oivariini

-Alpen-suklaamyslipatukka

-Banaani + hasselpähkinöitä

-Saarioinen, jauhelihamikropizza

-140 g Pätkis

-280 g Pågen, kanelipullia

-Kana-kotzone pizza

-2 dl Mountain Dew

-Funlight-mehua                                                             kaloreitahan näistä kertyy n. 3500 :/

 

tumblr_mhukkuBSlm1rgiem5o1_500.jpg

 

Noh huomenna sitten paastoilua ja näen onneksi erään ihanan ihmisen. ^^ Myös ruoan välttely onnistuu hyvin kun viettää päivän toisessa kaupungissa. Toivottavasti ei tarvitsisi vihata itseään niin paljon huomenna...

 

Huomiseen!

 

tumblr_m28ni7ZzHW1qlt53bo1_500.jpg

Katsokaa nyt noita kauniita solisluita :')